Ik ga weer fietsen

13 mei 2018 - Zuidlaren, Nederland

Binnenkort ga ik weer fietsen. Het plan is in grote lijnen als volgt. Op 23 mei a.s. start de reis op Sardinië. Nadat ik daar heb rondgereden neem ik de boot naar Marseille. Daarvandaan fiets ik door de Provence (waar hopelijk de lavendelvelden in de bloei staan) naar Orange. Vervolgens pak ik daar de Groene Weg. Dat is een autoluwe route door Frankrijk naar Nederland. Zoals gezegd is dit zo een beetje het plan. Of ik het vol hou, moet nog blijken. En hoe lang de fietstocht gaat duren, weet ik ook nog niet. We zien wel.

Wil je weer getuige zijn van mijn fietsreis? Dat kan. Ik ga weer reisverslagen maken. Die kun je dan lezen op deze site. Je krijgt automatisch bericht als er weer eentje is geplaatst. Als je de verslagen niet op prijs stelt, kun je je heel gemakkelijk afmelden.

Ken je nog mensen die het ook leuk vinden om mijn reisverslagen te lezen? Geef hun emailadres dan even aan me door, dan komen zij ook op de mailinglist. Vind ik leuk!

Ik heb er zin in!

Groetjes,

Ferry

1. Nancy:
    13 mei 2018
    Wauw wwordt een prachtige fietstocht Ferry veel succes!!
  2. Alida Schulken:
    13 mei 2018
    Dat wist ik Ferry staat op de kalender bel je van de week nog liefs
  3. Hans van der Pijll:
    13 mei 2018
    Top Ferry, heel veel suc6! Natuurlijk ga ik je belevenissen weer volgen!
  4. Peter:
    13 mei 2018
    Veel plezier en mooie avonturen! Ik kijk nu al uit naar je boeiende verhalen.
  5. Han:
    13 mei 2018
    Veel succes en bon voyage
  6. Theo:
    13 mei 2018
    Leuk Ferry, dat je weer je avonturen in een blog schrijft. Ik ga dat zeker volgen!!
  7. Rina:
    13 mei 2018
    Verheug me al op je reisavonturen. Ga ze met veel plezier lezen. Hopenlijk wordt de laatste periode nog een wandelavontuur.
  8. Ferry:
    13 mei 2018
    Ja Rina, dat zou helemaal fantastisch zijn.
  9. Rob:
    14 mei 2018
    Top Ferry, heel veel succes en plezier natuurlijk. Zeker gaan we je reisavonturen volgen. Je kunt het.👍🍷
  10. Carla:
    14 mei 2018
    ik kijk er naar uit en wens je veel fiets plezier en mooi weer toe
  11. Stephan:
    14 mei 2018
    Veel plezier man! Ik vind het dapper.....
  12. Carola:
    14 mei 2018
    Wat geweldig Fer, tuuuuuurlijk ga ik je ook dit keer weer volgen! Heel veel succes en enorm veel fietsplezier met dit fantastische avontuur! 👍🥂
  13. Sjors:
    15 mei 2018
    Hoi Ferry wordt vast weer een mooi avontuur lees graag weer je reisverslag en foto's. Fijne vakantie en geniet ervan.
  14. Cees en Ria Leereveld:
    15 mei 2018
    Super.....en dapper ook. We kijken weer uit naar jouw verhalen en humor. Liefs Ria en Cees
  15. Annebeth:
    16 mei 2018