Fietsen en wandelen 2016 - dag 17

5 augustus 2016 - Cernay, Frankrijk

Vandaag een echte rustdag. Ik doe niets. Een beetje van de zon genieten en de etappe van morgen bestuderen. Ik zie dat de eerste camping in Zwitserland te ver weg ligt. Dat ga ik niet halen. Ik zie dat er in Seppois-le-Bois, vlak voor de Zwitserse grens ook nog een camping is. Dat is niet ver hier vandaan. Ongeveer 50 kilometer. Die gaat het worden

1. Hans van der Pijll:
    5 augustus 2016
    Ferry, heel verstandig..je moet niet over je grens gaan en zeker niet als je nu al weet dat de camping te ver weg is. Het moet ook leuk blijven toch! Suc6!!!
  2. Hans Verkerk:
    Alle tijd Fer !! Genieten met een hoofdletter is ook zeer belangrijk.
  3. Klaas Lelie:
    5 augustus 2016
    Ferry, maak je niet druk man. Geniet van je rustdag. Geniet van je fietstochten en de natuur, van wijn en bier, van Franse en Zwitserse kaas. Je hebt de tijd tot eind van het jaar, dan begint 2017 pas. Geen zorgen. Campings blijven open, heb ik gelezen vandaag.
    Succes met de volgende etappe. Af en toe hoor ik je naam op de tourradio.
  4. Nancy:
    5 augustus 2016
    He Ferry geniet lekker van je tijd! Morgen weer een dag xx