Een beetje plan maken

27 mei 2018 - Zuidlaren, Nederland

Eerst even een opmerking. Ik vind het geweldig leuk zoals jullie reageren. Zo voel ik me echt niet alleen op vakantie. Bedankt. Tof.

Terug naar Sardinië. Gisteren ging ik vroeg naar bed. Vandaag schrik ik om half 11 wakker. Nou ja, schrikken is niet het goede woord. Ik kwam een beetje in beweging. Ik had de nachtrust dus echt wel nodig.
Vandaag blijf ik op deze camping. Dan kan ik mijn fietstassen reorganiseren. Ik kan namelijk niets vinden. Zo gaat mijn vakantie nog aan zoeken aan me voorbij. Met dat geneuzel dat ik had om binnen het gestelde gewicht te blijven, is alles door elkaar heen geraakt.
Ook ben ik van plan om het reisdoel voor morgen uit te zoeken. Daarbij krijg ik assistentie van mijn Braziliaanse buurvrouw. Ze heeft met haar gezin al bijna twee weken op Sardinië rondgereisd met de camper. Ze heeft dan ook al heel wat moeite plekjes gezien. Behalve de tips geeft ze ook aan dat ze me ook wel wil helpen als ik ergens mee zit. De eerste camping
Op de kaart zie ik dat er bij Siniscolo een fietsroute begint. Dat lijkt me wel wat. Siniscolo ligt niet zo ver weg. Ongeveer 38 kilometer, maar om dan tegelijk die fietsroute te doen, wordt me een beetje te machtig. Siniscolo wordt het. Basta.
De rest van de dag doe ik weinig. In het winkeltje haal ik lekker koude drankjes en naar het strand. Met moeite hou ik het een uur uit. Vlug terug naar mijn tent.

Het strand van eerste camping

Jezus wat ben ik lui. Toch kook ik mijn potje. Noodle soep van YumYum. Daar heb ik wat pakjes van uit Nederland meegenomen. Eigenlijk bedoeld als noodrantsoen. Maar omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen moeten twee pakjes eraan geloven.
Na de afwas wordt het al snel donker. Hup naar bed.

1. Theo:
    27 mei 2018
    Heel goed Ferry; je eigen tempo bepalen. En hulp van een Braziliaanse klinkt niet verkeerd 😏
    Ben benieuwd naar die route.
  2. Alida Schulken:
    27 mei 2018
    Ik hoor het al je hebt al aanspraak heel goed en wat een leuke foto s
  3. Stephan:
    Heerlijk dat je lui bent. Voel me gelijk beter! Hou vol dit goede werk 😀
  4. Peter:
    Goed bezig Fer😎🍻
  5. Carola:
    27 mei 2018
    Nou Fer, dat klinkt als een heel goed begin, strand, koele drankjes, een Braziliaanse buurvrouw en YumYum 🙂 Ik ben benieuwd naar morgen! Xx
  6. Hans van der Pijll:
    27 mei 2018
    Al met al toch een nuttige en ontspannen dag Ferry! Doe je goed!
  7. Peter Roele:
    Yum yum? Is dat lekker?
    Beetje Italiaanse pasta kan ook geen kwaad dus verwen jezelf ook deze reis.
  8. Han:
    27 mei 2018
    Fer we genieten van je verhalen
  9. Sjors:
    27 mei 2018
    Hoi Ferry lekker alles op je gemak. Je hebt per slot van rekening vakantie😂
  10. Carla:
    28 mei 2018
    doe rustig aan je was er aan toe. Kijk al uit naar je volgende verhaal
  11. Gina Frei:
    ¡Hola Ferry!
    Schöne Grüße aus DE!!
    Weiter so!🚴🏻‍♂️
  12. Nancy:
    28 mei 2018
    Hoi Ferry lui zijn hoort er ook bij man. xx
  13. Wil:
    Leuk Ferrry fijne vakantie
    Super leuk om je te volgen via je blog.
    Ga weer genieten van je verhalen
  14. Cees en Ria Leereveld:
    29 mei 2018
    Klinkt zó lekker, die rust en dat strand, dat wij maar een lekker wijntje hebben ingeschonken en op jou hebben geproost!