Een beetje plan maken

27 mei 2018 - Zuidlaren, Nederland

Eerst even een opmerking. Ik vind het geweldig leuk zoals jullie reageren. Zo voel ik me echt niet alleen op vakantie. Bedankt. Tof.

Terug naar Sardinië. Gisteren ging ik vroeg naar bed. Vandaag schrik ik om half 11 wakker. Nou ja, schrikken is niet het goede woord. Ik kwam een beetje in beweging. Ik had de nachtrust dus echt wel nodig.
Vandaag blijf ik op deze camping. Dan kan ik mijn fietstassen reorganiseren. Ik kan namelijk niets vinden. Zo gaat mijn vakantie nog aan zoeken aan me voorbij. Met dat geneuzel dat ik had om binnen het gestelde gewicht te blijven, is alles door elkaar heen geraakt.
Ook ben ik van plan om het reisdoel voor morgen uit te zoeken. Daarbij krijg ik assistentie van mijn Braziliaanse buurvrouw. Ze heeft met haar gezin al bijna twee weken op Sardinië rondgereisd met de camper. Ze heeft dan ook al heel wat moeite plekjes gezien. Behalve de tips geeft ze ook aan dat ze me ook wel wil helpen als ik ergens mee zit. De eerste camping
Op de kaart zie ik dat er bij Siniscolo een fietsroute begint. Dat lijkt me wel wat. Siniscolo ligt niet zo ver weg. Ongeveer 38 kilometer, maar om dan tegelijk die fietsroute te doen, wordt me een beetje te machtig. Siniscolo wordt het. Basta.
De rest van de dag doe ik weinig. In het winkeltje haal ik lekker koude drankjes en naar het strand. Met moeite hou ik het een uur uit. Vlug terug naar mijn tent.

Het strand van eerste camping

Jezus wat ben ik lui. Toch kook ik mijn potje. Noodle soep van YumYum. Daar heb ik wat pakjes van uit Nederland meegenomen. Eigenlijk bedoeld als noodrantsoen. Maar omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen moeten twee pakjes eraan geloven.
Na de afwas wordt het al snel donker. Hup naar bed.