Fietsen en wandelen 2016 - dag 21

9 augustus 2016 - La Chaux-de-Fonds, Zwitserland

Wat is het vannacht koud geweest. En nu regent het ook nog. Ik draai me nog even om en besluit om hier een dagje te blijven. Er is goede WiFi en er is een overdekt terras voor de kampeerders. Een winkel is niet in de buurt, maar 300 meter verderop is een benzinestation met een winkeltje erin. Dat zie je in Zwitserland heel veel. Ik haal daar mijn boodschapjes en krijg een wegtrekker van de rekening. 's Middags ga ik reisbloggen en 's avonds eet ik samen met drie fietskampeerders aan een picknicktafel. Twee Fransen, een Nieuw-Zeelander en een Hollander. Supergezellig. Toch een sleuf dagje geworden.

1. Ida carst:
    9 augustus 2016
    had je zo iets bijzonders gekocht dat je schrok van de prijs koud en tegenweer
  2. Klaas Lelie:
    9 augustus 2016
    Hi Ferry, wellicht wordt het weer wat beter en kun je volop genieten van je rustmomenten, lekker eten en drinken en natuurlijk de natuur. Zo mooi daar. Gaan de gesprekken in het Frans, Engels of toch in het Nederlands? Misschien hebben die gasten een kabeltje voor je.
  3. Hans van der Pijll:
    9 augustus 2016
    Ferry, rustig aan..genieten kost ook tijd!!
  4. Robert van den Brandt:
    9 augustus 2016
    ja, je zei al dat zwitserland duur is. kabeltje ook maar ergens anders halen dan.
  5. Florence & Jean-Marc Gervais:
    15 augustus 2016
    [Sorry, impossible in Dutch for us :-p !]
    A little wink from the two frenchs you've met in La Chaux-de-Fond (back home this evening in Haute-Savoie...)
    Your smile, your kindness, your happiness, your philosophy... and your shared wine ;-) were one of our best moment during our trip. We met again the New Zealander several time, including the next evening in the Saint Ursanne's camping. Then, our paths became different...
    If you wish, don't hesitate to reach us home (or elsewhere in Haute-Savoie), it would be a pleasure. Best regards !