Fietsen en wandelen 2016 - dag 25

9 augustus 2016 - Morges, Zwitserland

Mede door de wijn van gisteravond, kan ik nu al helemaal niet op gang komen. Hoeft ook niet, want ik heb geen haast. Nyon ligt ongeveer 25 kilometer verderop. Daar wil ik op een camping op mijn gemakje de tent opzetten en dan voor de volgende dag een kaartje voor de boot kopen.

Ik ben bijna klaar met inpakken als ik mijn hondenbuurman spreek. Hij vertelt me dat er in Nyon geen camping is. Wel 15 kilometer voorbij Nyon. Daar schiet ik niet veel mee op. Ik zie het ook niet zo zitten om vandaag nog in Nyon met de boot naar Frankrijk te gaan om daar een kampeerplekje te zoeken. Dat wordt veel te laat. Ik heb trouwens helemaal geen zin om te stressen. Nog los van de zware straf die daar tijdens deze vakantie op staat. Het is niet anders. Ik blijf nog een dagje op deze schier onbetaalbare camping. Kan ik natuurlijk wel het reisblog bijwerken waarvan je het resultaat nu leest.

1. Ida carst:
    9 augustus 2016
    groot gelijk je hebt tenslotte vakantie
  2. Cees en Ria Leereveld:
    Hoi Ferry,
    Heb eindelijk eens de ANWB-kaart erbij gepakt en gezien waar je nu zit en morgen naartoe gaat. Je moet inderdaad wel een heerlijk uitzicht hebben daar, aan met meer. En de wijn van gisteravond mag best wel wat extra, rustige, tijd krijgen om geheel aan haar doel (terugdenken in een prachtige omgeving) te beantwoorden! Hoewel Zwitserland (ik ben het met je eens) wel heel duur is geworden. Prachtig, maar ja, duur, land.
    Zet 'm op Fer, we reizen met je mee en proberen je mét kaart te volgen. Liefs, Ria
  3. Hans Verkerk:
    Super trots op je makker !! Wat een fantastische prestatie
  4. Hans van der Pijll:
    9 augustus 2016
    Ferry, komt niet door de wijn maar door de man ouwe!!! Jij hebt natuurlijk die hele fles achterover gemikt!
  5. Theo:
    9 augustus 2016
    Ferry, je bent de bergtoppen en dalen te verslaan, maar je bent zelf de grootste topper!
    Geweldig wat je presteert! Ik ben trots op je! en ook jaloers. Want met die mooie tochten en fantastische vergezichten geniet je volop. Dat lees je tussen de regels door. En maak je geen zorgen om de prijs van de campings. Je hoeft geen benzine te betalen onderweg en als je er zo naar toe hebt geleefd, is het dat wel waard. Je leeft, geniet, baalt soms, maar gaat door en laat je niet door een helling of afdaling uit het veld slaan. trouwens, als je zou vragen of mensen je willen sponsoren om zo'n reis mogelijk te maken, zullen ze dat graag doen. Al is het maar om dat het lezen van je blog op zich al genieten is!
    Ga door Kanjer!
  6. Robert van den Brandt:
    9 augustus 2016
    op vakantie mag het allemaal wat meer kosten toch? rustdagje erbij.
  7. Carola:
    11 augustus 2016
    en nog een voordeel..... je kon nog even wat langer met de buurhond knuffelen :-)
  8. Wilma:
    13 augustus 2016
    Zo'n ontzettend leuk verslag. Ik heb het in twee avonden tot hiertoe gelezen. Sorry eerder geen tijd. Wat zal jij straks afgetraind op club verschijnen. Hoop snel weer je nieuwe avonturen te zien te krijgen.